Zoals meeste van jullie weten hebben we een war-team opgericht. Bij een war-team heb je natuurlijk ook members nodig.
We hebben al 2 members in ons toegelaten en 1tje is onderweg. Vergeet niet mensen dat de war-team niet IN [TASK] hoort maar dan in het war-team van TASK. We hebben lang geleden al besloten dat we geen members zullen aannemen binnenin TASK (behalve vrienden uit onze vriendenkring zoals Vigour).
De volgende members hebben we al aangenomen in ons clan:
Psych0 en Deso_Dogg
Psych0 is nog van Old School (1 van mijn oude clans). Hij was naast mij ook de clanleader. We hebben zo ongeveer dezelfde skills wat betreft CS dus jullie weten genoeg.
Deso_Dogg daarentegen is nog nieuw in mijn kring. We hebben hem ontmoet in de CS wereld waarbij hij mij veel geholpen heeft met Matches spelen en onze server(s) beheren.
Hiernaast komt er nog 1tje binnenkort bij waarvan ik de naam nog niet zal noemen. Daarnaast wil ik nog max 1-2 spelers erbij. Vergis niet wat betreft het aannemen van members. Ik ben er heel erg hard in. Het volgende zal toegemoet komen aan de mensen die geinteresseerd zijn:
1. Ze moeten 1on1 winnen of in ieder geval dichtbij komen tegenover mij
2. Ze krijgen een trialperiode waarin ik ga checken of genoeg respect hebben, genoeg tactical voorbereid zijn etc etc
3. Ik ga daarnaast ook de mening van meerdere members vragen wat zijzelf erover vinden.
4. Ik wil ook zien dat ze bij sommige matches hoger dan mij uitkomen.
(OT) Deze topic is compleet nutteloos, niet nodig ama stajda canim SIKILDI.
Deli,
Biggy