Ey
hoe krijg ik die Icons kleiner? ik heb resolutie van 1280 x 1024
maar die icons vullen de hele scherm al
VISTA
11 mesaj • 1. sayfa (Toplam 2 sayfa) • 1, 2
Re: VISTA- upgrades zijn lastig
- toetsenbord en "muis" (pointer eigenlijk) van laptop zijn meestal van mindere kwaliteit - sluit je een externe toetsenbord en muis aan, ben je te veel tijd kwijt naar mijn mening Een laptop van dergelijke kwaliteit en prijs heeft mijns inziens weinig nut. Je kunt beter een simpele (en goedkopere) laptop nemen die zijn taak uitoefent als laptop, en een goede robuuste desktop ernaast. Dat gezegd hebbende ben ik ook niet zo'n fan van telefoons met ingebouwde camera (voor fotowerk gebruik je een fotocamera), zelfde met camcorders met foto mogelijkheden. Misschien ligt het wel aan mij
Re: VISTAhaha, ik heb dit laptop voornamelijk voor school gehaald, ik dacht nu ik eht haal kan ik net zo goed eentje halen die een jaartje of 2-3 makkelijk meegaat..
Daarnaast zou ik nog een redelijk robuuste desktop pc hebben, maar heb het aan mijn broer geschenkt, omdat laptop alles mooi draait.. Ik denk toch wel dat ik hiermee de juiste beslissing heb genomen, alles gaat wel een stuk makkelijker hiermee..
11 mesaj • 1. sayfa (Toplam 2 sayfa) • 1, 2
Kimler çevrimiçiBu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir |
|