Nieuwe members (war-team)

Diğer forumlara uymayan konular bu başlık altında

Nieuwe members (war-team)

Mesajgönderen Big_Rhymz » 05 Mar 2009, 09:28

Zoals meeste van jullie weten hebben we een war-team opgericht. Bij een war-team heb je natuurlijk ook members nodig.
We hebben al 2 members in ons toegelaten en 1tje is onderweg. Vergeet niet mensen dat de war-team niet IN [TASK] hoort maar dan in het war-team van TASK. We hebben lang geleden al besloten dat we geen members zullen aannemen binnenin TASK (behalve vrienden uit onze vriendenkring zoals Vigour).

De volgende members hebben we al aangenomen in ons clan:

Psych0 en Deso_Dogg

Psych0 is nog van Old School (1 van mijn oude clans). Hij was naast mij ook de clanleader. We hebben zo ongeveer dezelfde skills wat betreft CS dus jullie weten genoeg.
Deso_Dogg daarentegen is nog nieuw in mijn kring. We hebben hem ontmoet in de CS wereld waarbij hij mij veel geholpen heeft met Matches spelen en onze server(s) beheren.

Hiernaast komt er nog 1tje binnenkort bij waarvan ik de naam nog niet zal noemen. Daarnaast wil ik nog max 1-2 spelers erbij. Vergis niet wat betreft het aannemen van members. Ik ben er heel erg hard in. Het volgende zal toegemoet komen aan de mensen die geinteresseerd zijn:

1. Ze moeten 1on1 winnen of in ieder geval dichtbij komen tegenover mij
2. Ze krijgen een trialperiode waarin ik ga checken of genoeg respect hebben, genoeg tactical voorbereid zijn etc etc
3. Ik ga daarnaast ook de mening van meerdere members vragen wat zijzelf erover vinden.
4. Ik wil ook zien dat ze bij sommige matches hoger dan mij uitkomen.

(OT) Deze topic is compleet nutteloos, niet nodig ama stajda canim SIKILDI.

Deli,

Biggy
Resim
Kullanıcı avatarı
Big_Rhymz
TASK member

Re: Nieuwe members (war-team)

Mesajgönderen The Legend » 09 Mar 2009, 19:41

ok dan :D
The Profecy says: "There will be one man who wil surpass us all..."
The Legend
TASK member

Mesajgönderen Horoncu » 10 Mar 2009, 10:00

We kennen de meeste jongens/meisjes wel van TOI. Echter stel ik voor, voordat men iemand in aanmerking kan komen om voor TASK|w te spelen een Poll starten in 'Harde Kern' of we deze persoon in eerste instantie wel willen. Komt daar wat negatiefs uit? Dan kan men snel naar de volgende.
Resim
Horoncu
TASK member

Mesajgönderen Horoncu » 10 Mar 2009, 10:01

Trouwens Biggy, waarom schrijf je SIKILDI met hoofdletters?
Resim
Horoncu
TASK member

Mesajgönderen Big_Rhymz » 10 Mar 2009, 11:06

Sen anladin onu. Dat is een goed idee broer misschien gebruik ik het wel. Ik zal in ieder geval niet in mijn eentje beslissen natuurlijk. De nieuwkomers gaan natuurlijk ook trial lopen van een week tot een maand
Resim
Kullanıcı avatarı
Big_Rhymz
TASK member

Mesajgönderen Chone » 10 Mar 2009, 14:33

yay, nog meer polls!
:twisted:
Resim
Kullanıcı avatarı
Chone
TASK member